Fall (in love)

Jesień. I choć w tym wpisie jeszcze dominują kwiaty to wierzcie mi - ja już całkiem przestawiłam się na ten ciepły, ...








Jesień. I choć w tym wpisie jeszcze dominują kwiaty to wierzcie mi - ja już całkiem przestawiłam się na ten ciepły, piernikowy klimat. Ostatnio ciągły brak czasu spowodował, że zdjęcia zrobiłam szybko - w domu, w ulubionym swetrze. Podobają mi się, ale w dzisiejszym wpisie są tylko dopełnieniem tekstu.

Pssst... Niżej mam dla was jesienną playlistę.  ↓ ↓ ↓

Uwielbiam ten czas w roku, gdy trzeba nosić ciepłe skarpetki, a o siedemnastej robi się ciemno. Wbrew pozorom ta jesienna nastrojowość mnie nie rozleniwia. Wręcz przeciwnie. Gdy inni narzekają, że za zimno, za ciemno i jakoś tak smutno, ja w tym czasie rozkwitam. Dopiero wtedy mi się chce. Może jest to spowodowane bliską perspektywą halloween, świąt, urodzin, a może to przez moją raczej introwertyczną naturę. O! Świeczki! Jak mogłam zapomnieć napisać o świeczkach zapachowych, które dominują w moim domu podczas jesiennych popołudni. Cynamonowe, jabłkowe, o zapachu ogniskowych pianek. To kolejna rzecz za którą uwielbiam jesień. Długie płaszcze, kapelusze, bordowe szminki, dyniowa kawa. Czy to nie wystarczające powody aby pokochać tę porę roku?
Niedługo więcej zdjęć i obiecuje - będą bardziej jesienne. :) Macie jakieś propozycje jesiennych wpisów? Makijaż, coś z halloween, lookbook, przepisy? Piszcie koniecznie w komentarzach, albo na asku - TU.


Zobacz także:

7 komentarze

  1. Zakochałam się w tych zdjęciach! ♡ Takie delikatne, dziewczęce i aż czuć od nich ciepło!
    A co do wpisów, zrób jakiś makijaż na halloween i może jakieś diy? :)
    Pozdrawiam cieplutko xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale Ci zazdroszczę tego podejścia :) Ja nie znoszę jesieni, nie znoszę właśnie tego zimna, tego że szybko robi się ciemno, tego że trzeba się ubierać w płaszcze czy w kozaki :(
    Zawsze jak przychodzi jesień to mnie łapie depresja i nic mi się nie chce. Ciężko mi znaleźć motywację do czegokolwiek :/
    Ja już czekam tylko na wiosnę :) To jest moja ulubiona pora roku :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i ciekawy post ;)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ślicznie zdjęcia !
    Ja też lubię jesień, ma w sobie coś wyjątkowego. Świeczki, koc, szaliki, długie wieczory z gorącą herbatą i książkami.


    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  5. Świetny post!Dzięki za fajne piosenki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cześć! Jakoś tak całkowicie przypadkiem trafiłem na Twojego bloga i zafascynowały mnie te wszystkie zdjęcia, które opublikowałaś :-)
    Co do jesieni jest ona moją ulubioną porą roku (tuż po wiośnie, gdzie wszystko tak ładnie rozkwita) :-)
    Jeśli chodzi o post, to proponuje może coś o Tym jak najczęściej spędzasz czas na jesień! :-)

    Pozdrawiam, Wojtek! Może kiedyś też założę bloga... :D

    ReplyDelete
  7. Jeju, świetny blog, zadbany!
    Zapraszam także do mnie: fashion-by-selenne.blogspot.com

    ReplyDelete

Insta