mini HAUL || Sammydress

Hejka wszystkim! Dziś przyszła do mnie paczka z Sammydress, więc od razu pokażę wam co zamówiłam. :)

Hejka wszystkim!
Dziś przyszła do mnie paczka z Sammydress, więc od razu pokażę wam co zamówiłam. :)


  

Pierwsza rzecz, to zegarek. Zamówiłam go z myślą o mamie, ale i tak zawsze wymieniamy się dodatkami. Podoba mi się, jest minimalistyczny i na tarczy znajdują się jedynie wskazówki, bez cyferek i zaznaczonych godzin. Pasek zrobiony jest z materiału imitującego skórę. Jedynym minusem, jest małe pęknięcie tarczy, jednak jestem prawie pewna, że spowodowane jest to złym traktowaniem paczki w transporcie. Takie sytuacje są codziennością na poczcie.




Ta torebka to coś pięknego! Wykonana jest na wzór słynnej torebki Chloé. Zrobiona jest ze sztywnego materiału. W środku ma kilka przegródek. Spokojnie mieści się tam telefon, portfel, klucze i inne drobiazgi. Jeśli jest coś co warto zamówić aż z Chin, to są to właśnie torebki. Na Sammydress jest dużo kultowych modeli, popularnych ostatnio np. na instagramie. Oto linki do kilku takich właśnie torebek: KLIK, KLIK i KLIK.





No, to teraz zgadnijcie co to. :) To opaska do włosów - zakładana na tył głowy. Bardzo spodobała się Julii, gdy przeglądałyśmy stronę, więc jej zamówiłam. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego "cuda", ale wygląda lepiej niż się spodziewałam. Obawiałam się czegoś kiczowatego, ale na szczęście ozdoba jest ładna i naprawdę dobrze wykonana.





Ostatnia już rzecz właściwie trafiła do zakupowego koszyka w ostatniej chwili. Zostało mi kilka dolarów do wykorzystania w Sammydress, więc postanowiłam przetestować rzęsy. Odnoszę wrażenie, że nie wszystkie są tego samego rozmiaru, ale porównam je dokładniej podczas zakładania.




To już całe zamówienie. Jestem zadowolona z jakości zamówionych rzeczy. Zdecydowanie jest to najlepszy pod tym względem "chiński" sklep. Asortyment Sammydress jest duży, jednak nie tak ogromny jak np. Dresslink, ale coś za coś. 

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Ta opaska do włosów świetnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  2. Fajne rzeczy zamówiłaś, opaska jest dość ciekawa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  3. Ale cuda :d to na włosy mi sie podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wszędzie szukam takiego zwykłego zegarka i nigdzie nie mogę znaleźć takiego, żeby spełnił wszystkie moje oczekiwania. Ten wygląda super! Torebka naprawdę śliczna. Zaintrygowała mnie ta przepaska. Na zdjęciu wygląda obłędnie, ale na moich cienkich włosach pewnie już by nie robiła takiego wrażenia.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete

Insta