Dzień Chłopaka? Instabook!

Cześć!  Jak mijają Wam pierwsze tygodnie szkoły? Mi... cóż, jestem w szkole sporadycznie, oczywiście przez moje problemy zdrowotne - to p...

Cześć! 
Jak mijają Wam pierwsze tygodnie szkoły? Mi... cóż, jestem w szkole sporadycznie, oczywiście przez moje problemy zdrowotne - to pojęcie pojawia się w każdym wpisie, wiem, hahah. ;) Myślę, że niedługo się to zmieni, ale nie chcę zdradzać szczegółów i zapeszać. Proszę Was tylko, trzymajcie za mnie kciuki.


Dziś chcę Wam pokazać fajną propozycję prezentu - np. na dzień chłopaka, który już za chwilę! Instabook. Jest to książka/album ze zdjęciami. W ułożeniu przypomina feed z instagrama, ale kompozycje można tworzyć samemu. Jeśli nie macie insta, nic straconego, zdjęcia można importować również z facebooka i komputera.



Istnieją do wyboru trzy formy - miękka/twarda oprawa i album. Ja zamówiłam tą trzecią opcje. Strony wykonane są z dość twardego i śliskiego papieru. Dzięki tej "śliskości" kartki nie brudzą się, co jest dla mnie meega ważne, bo zdążyłam już upaćkać album podkładem, ups... :) Na szczęście wystarczyło przetrzeć dłonią album i nie ma śladu. Dlatego, jeśli jesteście takimi niezdarami jak ja, ta właściwość to wieelki plus.


W typowym albumie jest 20 stron, ale można "dokupić" dodatkowe strony. 

Zdjęcia można kadrować, dowolnie ustawiać i dodawać podpisy. Książkę projektuje się w aplikacji flash. Jest ona bardzo intuicyjna i z pewnością sobie z nią poradzicie. 


Często sprawiam moim przyjaciołom na urodziny właśnie takie, personalizowane prezenty. Jest to super opcja, lepsza niż kolejna skarbonka czy kubek. Nie dość, że wygląda świetnie i wzbudza ciekawość, to przywołuje cudowne wspomnienia. 


Chcąc zachować obiektywizm, doszukuję się wad Instabooka, ale hmm... Rozmiar jest strzałem w dziesiątkę - kwadrat o bokach 15 cm zmieści się wszędzie, design zależy tylko od was, a ceny nie są wygórowane. Poddaje się, nie znalazłam wad książki. :)



TU zamówisz instabook
TU znajdziesz duużo inspiracji jak może wyglądać album
TU zajrzyj, jeśli podobają Ci się moje zdjęcia i chcesz skorzystać z kodu -15% na instabook

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Bardzo mi się to podoba ;)
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikać u mnie w ostatnim ?

    ReplyDelete
  2. To 4 zdjęcie zdjęcia jest w stylu zeszytu lm96😂😂😂

    ReplyDelete
  3. Wspaniały prezent, pamiątka bezcenna :)

    ReplyDelete
  4. E tam dzień chłopaka, sama chciałabym coś takiego ;D
    Miss Planner

    ReplyDelete

Insta