Bang, bang

Cześć, Pierwszy września, a ja czuje ogromny napływ inspiracji i chęci do blogowania! Jak to jest, że każdy na wieść o szkole smutnieje, ...

Cześć,
Pierwszy września, a ja czuje ogromny napływ inspiracji i chęci do blogowania! Jak to jest, że każdy na wieść o szkole smutnieje, a mi przybywa sił. W tym roku nie było nic z serii Back to school - no oprócz planów lekcji, bo stwierdziłam, że takich wpisów i filmików jest zaaa dużo, poza tym wiecie, że nie jestem dobra w tworzeniu wpisów tematycznych. ;)

Nowa szkoła. Mam w głowie mnóstwo myśli i nie wiem od czego zacząć.
Bardzo się stresowałam, mimo, że do wybranego przeze mnie liceum chodzi wielu moich znajomych. Przekraczając bramę szkoły cały czas myślałam, czy tusz się nie rozmazał i czy nie przewrócę się na schodach. Jestem największą niezdarą na świecie, więc fakt, że to się nie wydarzyło, to niemalże cud. Po kilku minutach strachu, zaczęłam rozumieć, że szkoły w Kielcach to inne środowisko niż mała miejscowość do której wcześniej dojeżdżałam. Dziś nie byłam jedyną osobą w "tych okropnych, wysokich butach" - czyt. creepersach. Dla jednych to błachostka, ale czasami ludzie "alternatywni", czy choćby lekko odbiegający od normy w małych miejscowościach nie są przyjmowani najlepiej. 

Na koniec, życzę wam powodzenia w szkole, na wszystkich egzaminach, kartkówkach, a studentom - udanych wakacji. :)



Zobacz także:

11 komentarze

  1. Ja w tym roku poszłam do nowej szkoły (gimnazjum) i mimo, że znałam parę osób z widzenia to i tak nie czułam żadnych pozytywnych emocji..
    Życzę Ci powodzenia w nowej szkole!
    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Powodzenia!!!! Na jakim profilu jesteś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* , human - dziennikarstwo!

      Delete
  3. Fajnie, że w dużym mieście spotkałaś się z większą akceptacją, nawet jeśli chodzi o taką pierdółkę jak creepersy, bo to też zmienia samopoczucie człowieka w szkole :) Outft superowy, podobają mi się te spodnie! x
    ❤ blog

    ReplyDelete
  4. Co do małych miejscowości to wiem doskonale, sama na takiej mieszkam. Na szczeście moja szkoła do typowych nie należy, więc przynajmniej tam mogę być dziwakiem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja, okulary są MEGA!

    ReplyDelete
  6. Zacznę od tego, że cudownie wyglądasz! Ja już do mojej szkoły chodzę 2 rok, jednakże ani trochę nie uśmiechało mi się tam iść :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wow piękna stylizacja totalnie mój styl!
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. dziekuje i Tobie rowniez powodzenia w nowej szkole! <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. też zwykle miałam takie odczucia, gdy szłam do nowej szkoły. ;) podobnie miałam na studiach, chociaż tutaj szłam totalnie sama nie znając nikogo, ale szybko nadrobiłam te zaległości. ;)
    pozdrawiam serdecznie i powodzenia dalej!!!

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja! Dodatki dobrane idealnie i super podkreślają całość!
    http://guesswhat.pl

    ReplyDelete

Insta