DON'T OWN ME

Cześć wszystkim :) Bardzo chciałabym opisać wam jak było na ŚDM, albo wrzucić fotorelacje z Chorwacji, niestety to nie możliwe. Dlaczego?...

Cześć wszystkim :)
Bardzo chciałabym opisać wam jak było na ŚDM, albo wrzucić fotorelacje z Chorwacji, niestety to nie możliwe. Dlaczego? Bo tak naprawdę mnie tam nie było. Oczywiście przez... no.. kto zgadnie? Tak, problemy zdrowotne. To chyba nie jest zaskoczeniem dla nikogo.



W te wakacje musiałam całkowicie odpuścić. Wyobrażacie sobie to? Całkowicie. Jest to dla mnie trudne, bo pierwszy raz tak bardzo ogranicza mnie moja niepełnosprawność... ugghh nie lubię tego słowa, ale czasami muszę go użyć. Moje nogi wysiadają po przejściu kilkunastu metrów. Kilka razy wykazałam się brawurom i postanowiłam, że to mnie nie powstrzyma, dam radę gdzieś wyjść i cieszyć się wakacjami mimo pewnych ograniczeń. Niestety, za każdym razem się nie udawało, a ja wracałam do domu okropnie obolała i z pretensjami do samej siebie - po co ja tam w ogóle szłam.




Przez większość czasu siedzę w domu i piszę. Napisałam już nieliczoną ilość tekstów na różne tematy, od najnowszych trendów, przez niepełnosprawność (sic!), aż po sprawy religijne, ale wszystkie wpisy wydają mi się niewystarczająco dobre by puścić je w obieg. 

Co do outfitu, mówiłam wam że te okulary jeszcze się pojawią, hahah. Sukienka pochodzi ze sklepu STYLEWE *click*. Zrobiona jest ze "śliskiego" materiału - jedwabiu i poliestru, ale nie widać tego raczej na zdjęciach. Zależało mi na tym, by dobrać do niej niekonwencjonalne dodatki, tak, aby sukienka była tylko właściwie bazą stylizacji. Bluza natomiast wykonana jest z materiału przypominającego ten, z którego robione są płaszcze przeciwdeszczowe. Zdążyłam przetestować jego działanie już dziś, w Kielcach cały czas padało.









Zobacz także:

8 komentarze

  1. Głowa do góry kochana. Ważne, że robisz to, co kochasz. 😁

    ReplyDelete
  2. Trafiłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj, ale zostanę na dłużej :) Dodaj te posty, które napisałaś. Na pewno są dobre <3

    ReplyDelete
  3. Ja również trafiłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj, ale zostane na dłużej. Jestes bardzo wartościową kobietą. Pamiętaj o tym. <3

    Zajrzyj do nas na wishliste jesień zima :)

    www.projekt-nn.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jeju współczuje Ci, ja też nie byłam na ŚDM. Tylko ja nie poszłam z powodu wyjazdu z rodziną ;) Piękny outfit, pasuje Ci :3
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Na pewno nie łatwo Ci było odpuścić wszystkie wyjazdy i plany przez wzgląd na zdrowie :3 Niemniej jednak są sprawy ważne i ważniejsze, a zdrowie jest najważniejsze! Z niepełnosprawnością da się żyć, trzeba ją tylko zaakceptować, a Tobie się to w znacznej części udaje :)

    ReplyDelete
  6. Koniecznie dodaj posty, które napisałaś :) Podziwiam Cię za to, ze wyszłaś z domu, choć wiedzialas, jak to może się skończyć!
    aniapodlecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Głowa do góry. Będzie lepiej. ;) Te posty, które napisałaś na pewno nie są takie złe. Może wystarczy je tylko dopracować? Bardzo podobają mi się te zdjęcia. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete

Insta