DARMOWE PLANY LEKCJI I PLAKATY || PDF

Cześć! Wiem, że chcielibyście jeszcze nacieszyć się wakacjami, ale ja mam dla was plany lekcji + plakaty do pobrania. Sama jestem fanką o...

Cześć!
Wiem, że chcielibyście jeszcze nacieszyć się wakacjami, ale ja mam dla was plany lekcji + plakaty do pobrania. Sama jestem fanką ozdabiania pokoju takimi rzeczami. Do zrobienia planów wykorzystałam grafiki z tumblra, jednak cały pomysł i design jest mojego autorstwa. Mam nadzieję, że spodoba wam się to co dla was przygotowałam. Na dole macie podglądy wszystkich grafik. Po kliknięciu na wybrany wzór pojawi się nowa karta. W jej prawym górnym rogu będzie ikonka, przy pomocy której pobierzecie plan lub plakat na komputer. Wyglądają one super nawet wydrukowane na czarno-biało, więc nie martwcie się jeśli nie macie kolorowego tuszu. :)








KLIKNIJ NA WZÓR I POBIERZ
▼▼



Zobacz także:

11 komentarze

  1. Fajny post i całkiem motywujące napisy, idealne na powrót do szkoły! :)
    Zapraszam serdecznie do mnie KLIK

    ReplyDelete
  2. Świetne plany lekcji! W takich momentach jeszcze bardziej brakuje mi drukarki :D

    pospolitaola.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mega pomysły! Oczywiście drukarka zepsuta [*].

    spectrumxshadow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetne plany na pewno wykorzystam ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł na udekorowanie mojej tablicy korkowej.
    Już drukuję, bardzo przydatne :)

    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muszę sobie jakiś wydrukować i przywiesić na tablicą korkową :P

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
  7. Świetne projekty, fajne myśli na plakatach :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł na post! :D

    ReplyDelete
  9. Te plakaty i plany lekcji świetne zrobiłaś ja również uwielbiam takie rzeczy, że teraz mam remont to później takimi perełkami chętnie ozdobie pokój :)
    Obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne plany :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny wpis :) Teraz jest dużo świetnych planów lekcji :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Insta