Dreamer

Cześć.  Mam nadzieję, że pierwsze tygodnie wakacji wykorzystaliście na odpoczynek i spełnianie marzeń. :) To wcale nie bujanie w obłokach...

Cześć. 
Mam nadzieję, że pierwsze tygodnie wakacji wykorzystaliście na odpoczynek i spełnianie marzeń. :) To wcale nie bujanie w obłokach... jeśli ma się też małe marzenia. 
Każdy ma jakieś wielkie marzenie, które chce spełnić przez całe życie. Takim marzeniem może być podróż do Indii, napisanie książki, albo własna restauracja w centrum jakiejś europejskiej stolicy. To wszystko brzmi pięknie. Wakacje to najlepszy czas w roku na spełnianie marzeń, jednak będąc nastolatkiem możliwości są zdecydowanie ograniczone. Dlatego warto stawiać sobie małe marzenia. Cieszyć się ze wszystkiego bardziej. Możesz zwiedzić swoją okolicę (prawdopodobnie nie odkryłeś/aś jeszcze najpiękniejszych miejsc w twoim regionie) i cieszyć się tym. Ustal sobie marzenia. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie myślałeś o próbowaniu orientalnej kuchni, przyjmij, że marzysz o spróbowaniu sushi. Gdy już spróbujesz, możesz cieszyć się tym, jakbyś marzył/a o tym całe życie.
Wypracowałam tę metodę podczas jednej z wizyt w szpitalu. Kilkukrotnie dostawałam zaproszenia na modowe eventy, ale za każdym razem nic z tego. W końcu pomyślałam, że skoro nie mogę się cieszyć pobytem, mogę się cieszyć zaproszeniem. Teraz za każdym razem ekscytuję się z powodu samego zaproszenia.
Unikałam określenia "wmówić sobie", bo brzmi negatywnie, ale żadne inne tu nie pasuje. Możecie sobie wmówić, że coś jest waszym marzeniem, więc czemu nie zamarzyć sobie czegoś co ma duże szanse na spełnienie...






Za dotrwanie do tego fragmentu (o ile przeczytałeś/aś cały tekst) należy ci się medal. Nie mam medali :( ALE mam instagrama! Zapraszam was na mój profil @mermvido. :)
Zgadzacie się z tym co napisałam, czy nie? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. ;)

Zobacz także:

11 komentarze

  1. Małe marzenia to też marzenia i warto o tym pamiętać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. W 100% się z Tobą zgadzam ! :) Bardzo ładne dżinsy :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się, małe marzenia też cieszą :D A spełnianie marzeń dodaje motywacji do spełniania tych większych marzeń na które mamy wpływ. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :) Pozdrawiam :)
    http://karolinazygmunt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Obecnie ja mam moje małe marzenia i cele do których jako nastolatka dążę.W przyszłości będę miała inne cele :)

    ReplyDelete
  5. Nie wyobrażam sobie nie marzyć. W każdej minucie mojego życia, myślę o tym co by zrobić by chodź o krok przybliżyć się do mojego celu!
    Bardzo ładny look.
    Blog mi się podoba, więc szczerze obserwuję!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Racja :) W naszym wieku powinniśmy dążyć do spełniania małych marzeń i się z nich cieszyć.
    Pasują Ci te okularki.

    mój blog

    ReplyDelete
  7. Ojj ja mam tyle marzeń i z całych sił dążę do tego, by się spełniły. Dobrze mówisz, że nawet najmniejsze marzenia, które dojdą do skutku cieszą niezmiernie. Więc nie wolno nigdy z nich rezygnować.
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zacznij i daj mi znać, a ja na pewno się odwdzięczę :)
    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  8. A u mnie odwrotnie - nie mam instagrama, wiec poproszę medal :) stylizacja niestety zupełnie nie w moim guście :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Odwdzieczam się za wszystkie komentarze ♥

    ReplyDelete
  9. Ajććć podróż do Indii
    Masz rację, marzenia trzeba spelniać, ale czasem trzeba im pomoc.... najważniejsze jest wytrwalość :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    boskie portaski podarciuchy <3

    ReplyDelete
  10. Marzenia są po to aby je spełniać ;) Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete

Insta