Born Pretty Store - dziwne okulary

Cześć wam! Wpis miał pojawić się wcześniej, ale House of Cards pochłonął mnie tak bardzo, że kompletnie nie miałam do tego głowy. Fani lo...


Cześć wam! Wpis miał pojawić się wcześniej, ale House of Cards pochłonął mnie tak bardzo, że kompletnie nie miałam do tego głowy. Fani losów Underwooda zrozumieją o co mi chodzi. :)
Jeśli macie mnie na snapie (weroo.a) to pewnie mogliście już zauważyć, że ostatnio przyszła do mnie paczka ze sklepu Born Pretty. Nie zdradziłam wam zawartości tej paczuszki. Zdradzam dziś.

Całkowicie szczerze, BPS ma chyba najlepszą jakość jeśli chodzi o azjatyckie sklepy. Przynajmniej jeśli chodzi o biżuterię. Tym razem wybrałam... Z resztą sami zobaczcie.


Zakochałam się w tych okularach od pierwszego wejrzenia. Równie mocno spodobały mi się różowe, ale zdecydowałam się jednak na te. Mam mnóstwo pomysłów jak wykorzystać je w stylizacjach, więc zobaczycie je na mnie dopiero w którymś z następnych wpisów.


Kolejna rzecz to metaliczne tatuaże, hit festiwalowy tamtego roku. Zamówiłam je tym razem i mam zamiar zrobić wpis o tym jak w niecodzienny sposób je wykorzystać. ;)


Myślałam o septum od dłuższego czasu, jednak nie byłam przekonana. Zobaczyłam, że w BPS jest dużo rodzajów, więc wybrałam jeden.



Zamówiłam też transparentny choker. Wygląda świetnie i ma regulowane zapięcie, więc będzie pasował na każdego. Na stronie znajdziecie również wersję z kółeczkiem zamiast serduszka.


To tyle na dziś. :) Mam nadzieję, że wpis wam się spodobał. 
Jak podobają wam się zamówione przeze mnie rzeczy?

Zobacz także:

18 komentarze

  1. Cześć! Bardzo ładne okulary :) I ogólnie zajrzałam do sklepu, o którym piszesz i bardzo mnie zaciekawił. Dzięki!
    Zapraszam do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. O, chciałam kupić sobie taki transparentny dusik, ale w sumie nie wiem jak skóra by mi zareagowała na PCV czy tam winyl... Stąd mam głupie pytanie - czy sprawia jakiś dyskomfort albo czy skóra szyi bardzo się pod nim poci? xd
    I zapraszam, jeśli masz chwilę - Not even a cool kid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli nie przepadasz za "gryzącymi" swetrami lub koronkami, to tego materiału pewnie też nie polubisz. U mnie nie ma problemu, nie obciara, nic się nie dzieje. :)

      Delete
    2. A, to jednak będzie okej, bo potrafię przetrwać cały dzień w trzech warstwach wełny xd
      Dzięki za rozwianie moich wątpliwości.

      Delete
  3. Bardzo fajne rzeczy ;)
    to serduszko najbardziej mi się podoba ;)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne rzeczy! :) Szczególnie podobają mi się te okulary :)
    Poklikałam w linki ;)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ooo, też kupiłam sobie ten choker z serduszkiem i fake septum, ale ja w innym kolorze ;) Ja BPS lubię głównie za mega niskie ceny, co nie przekłada się na jakość, bo tak jak wspomniałaś też jest bardzo dobra. Ogólnie zamówienie świetne.

    http://im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Muszę przyznać, ze fajne te woje zamówienia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Te okulary sa prześliczne. Normalnie się zakochałam w nich :p Czekam na zdjęcia w stylizacji z nimi.

    PS: Napisałam do Ciebie na priv na Fb, wydaje mi się, ze wiadomość mogła trafić do folderu "inne", czy coś :p

    ReplyDelete
  8. Świetne okulary i choker :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Okulary ❤️
    Świetna sprawa ale duzo osob nosi okulary które zupełnie nie pasują do twarzy, nie wiem czy spotkałaś sie może z takim widokiem, ale wyglada to trochę komicznie :D

    ReplyDelete
  10. Okulary i tatuaże - piękne !;)
    Czekam na wpis odnośnie tatuaży ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super jest to septum!
    oksy 4,33
    tatuaże 0,99
    septum 1,69
    Poklikasz u mnie? Byłabym wdzięczna ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cudowne nowości! <3
    Okulary najbardziej przypadły mi do gustu, są takie oryginalne, haha.
    A złote tatuaże są teraz takie modne, że sama sobie się dziwie, że jeszcze ich nie posiadam!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  13. Też swego czasu współpracowałam z nimi i byłam zadowolona :) Wybrałaś fajne rzeczy, ale najbardziej podoba mi się obróżka. Kliknięte!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczne rzeczy wybrałaś, najbardziej podobają mi się metaliczne tatuaże.

    Zostałaś nominowana do LBA, zapraszam:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/2016/08/lama-bije-adama.html

    ReplyDelete
  15. świetne rzeczy ;) okulary strzał w dziesiątkę, oczywiście kliknęłam ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete

Insta