Ease

Nie mam pojęcia co napisać. Z każdą kolejną "wersją roboczą" przybywa rzeczy o których chcę wam opowiedzieć. Próbuję to jakoś ład...

Nie mam pojęcia co napisać. Z każdą kolejną "wersją roboczą" przybywa rzeczy o których chcę wam opowiedzieć. Próbuję to jakoś ładnie poskładać... przynajmniej w akapity.

Kilka ostatnich tygodni spędziłam w sanatorium. Mimo mojej początkowej niechęci i obaw, z żalem opuszczałam to miejsce. Poznałam ogrom naprawdę świetnych ludzi (między innymi Alexa, który wcaaale nie prosił o wspomnienie go w tym wpisie), nauczyłam wielu rzeczy i z wielu rzeczy sobie zdałam sprawę (wiem jak to banalnie brzmi, ale to prawda). Rehabilitacja (czyli wbrew pozorom główny cel wyjazdu) dała jakieś efekty i mam nadzieję, że wakacje będę mogła spędzić tak, jak sobie zaplanowałam.

Bardzo chciałam być na Slow Weekend #5 i wrzucić wam tu relacje z tego eventu, jednak nie chcę narażać zdrowia (i swojego świadectwa szkolnego) więc musiałam odpuścić. Mam nadzieję, że następnym razem się uda.

Teraz czeka mnie intensywne kilka dni przed wystawieniem ocen, a potem już będę mogła skupić się na blogu i serii "Mam pytanie", o której wcale nie zapomniałam! :)












Zobacz także:

9 komentarze

  1. Świetna stylizacja, bardzo pasują Ci okular. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, dzięki niej przekonałaś mnie właśnie i do takich spodni, które leżą na Tobie idealne.
    Obserwuję,
    Pozdrawiam,
    Zapraszam:
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aww! Te buty są śliczne, a swoją drogą słyszałam, że w sanatorium zawsze znajduje się nowe przyjaźnie :)
    zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
  4. Genialnie wygladasz! Swietnie prezentujesz sie w tych spodniach! Zazdroszcze, bo wiem, ze mi taki kroj w ogole nie bedzie pasowac.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetne spodnie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Właśnie się zakochałam. Od razu klikam obserwacje <3 Masz cudowny styl!

    ReplyDelete
  7. Miałam podobnie kiedy jechałam na izbę przyjęć do szpitala psychiatrycznego... Brzmi strasznie ale też z żalem go opuszczałam. No nic wracając do zdrowia :*
    www.tylko-szum.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete

Insta