MY FAV INSTA ACCOUNTS

Cześć! :)  Instagrama mam już od bardzo dawna, ale dopiero niedawno zaczęłam "intensywnie" z niego korzystać. Dziś pokażę wam m...

Cześć! :) 
Instagrama mam już od bardzo dawna, ale dopiero niedawno zaczęłam "intensywnie" z niego korzystać. Dziś pokażę wam moje ulubione profile, te z których czerpię inspiracje modowe i nie tylko. 


Oczywiście, nie mogło być inaczej - na pierwszym miejscu @luanna90
Lua prowadzi bloga i to właśnie dzięki niemu trafiłam na jej instagrama. Co tam znajdziecie? Dużo alternatywnego stylu, zdjęcia NYC, homedecor, lifestyle, no i oczywiście jej ogniste włosy. ;)


Lilianę pewnie już znacie. Uwielbiam jej instagrama @lilajanowska. Pokazuje tam outfity (które, moim zdaniem, są świetne), swoje życie, kosmetyki - wszystkiego po trochu.


Kolejny instagram: @carolyndolly należy do Karoliny, blogerki bardziej znanej jako Carolyn. Tu również znajdziecie dużo inspiracji "alternatywno-modowych", a oprócz tego rzeczy związane z Azją i zdjęcia prześlicznych minerałów (chyba tak to się nazywa, idk).

PS jestem zakochana w butach z pierwszego zdjęcia (wstążki to pomysł Carolyn).


Karen jest youtuberką, na swoim instagramie @iamkareno pokazuje przede wszystkim modę. Ma unikatowy styl i to mi się bardzo podoba.



 Uwielbiam Doncie (Natalię) , jej bloga i instagrama: @donatkay. Mnóstwo tam jednorożców, pastelowych kolorów i zdjęć rodem z tumblra.


Ostatni instagram @nyanelebajoa na mojej liście należy do Nyane Lebajoa. Na jej instagramie znajdziecie przede wszystkim dużo inspiracji modowych.


No i to tyle na dziś. Mam nadzieję, że was te instagramy również zainspirują. Obserwujecie którąś z dziewczyn o których napisałam? A może też macie jakieś fajne profile do polecenia? Napiszcie mi o tym, oraz podajcie swoje nazwy w komentarzach. :)

    Mój instagram: mermvido    

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Instagram to aplikacja bez której nie umiem żyć!
    Z tych, które wymieniłaś, znam tylko pierwszy :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  2. Również bardzo lubię instagrama Donatki! Jest świetne! Polecam Ci również jej snapa, czasem idzie się uśmiać ^^

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Strasznie lubię przeglądać piękne IG. Z tych co podalas znam lilki

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. AAAAAAA bardzo dziękuję za feature!!!! kc

    ReplyDelete
  5. IG jest świetną motywacją przynajmniej dla mnie. Fajnie, że zrobiłaś takiego posta. Wpadnę na te instagramy, bo wyglądają naprawdę obiecująco. :)

    http://gabrielalitwin.blogspot.com/2016/04/powrot-do-pasji.html

    ReplyDelete
  6. o rety, ostatni ig jest genialny, nie mogłam nie dać follow :o
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. @iamkareno ma cudownego ig *.*
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  8. Tak samo jak Ty uwielbiam instagrama Lili Janowskiej, imkareno, Donatki i Carolyn, mają świetnie zdjęcia. Twój Instagram także jest świetny :)

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Właśnie takie profile uwielbiam na instagramie! <3 Ciężko by było wybrać najlepszy. Sama na insta obserwuję różne profile podobne do tych :) Fajny post!
    Zapraszam do mnie: http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com


    ReplyDelete
  10. Powodzenia na egzaminach!
    opowiedz proszę w jakim programie robisz kolaże? są śliczne!
    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam czerpać inspiracje z instagramowych profili. Nie znałam żadnego z tych, które podałaś, a szkoda, bo wyglądają ciekawie. Lecę je zobaczyć :)

    Pozdrawiam gorąco :)
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super, dzieki za inspiracje ;)

    ReplyDelete
  13. Wszystkie profile świetne, ale włosy Karen (te z trzeciego zdjęcia) podbiły moje serducho *.* Co do insta - to jedno wielkie uzależnienie ^^

    → borenium.blogspot.com

    ReplyDelete

Insta