DOBRE (złe) RADY

T-SHIRT \\ KLIK KLIK KLIK   Cześć, dużo się u mnie ostatnio działo, jednak ja dziś nie o tym. Rzadko tu wypowiadam...







Cześć, dużo się u mnie ostatnio działo, jednak ja dziś nie o tym. Rzadko tu wypowiadam się na jakiś konkretny temat , bo wydaje mi się że nie mam nic odkrywczego do "powiedzenia". Tym razem jest inaczej. 

W czwartej klasie podstawówki założyłam pierwszego bloga (nie oceniacie, okay, dużo małych dziewczynek zakłada blogi). Byłam zaangażowana w blogowanie niesamowicie, mimo 5 wyświetleń w tygodniu. Nikt nie wiedział o mojej "pasji" i tak było dobrze. Mój zapał mijał i wracał, stworzyłam jeszcze kilka blogów, ale dopiero ten jest czymś poważnym i nie anonimowym. Wraz ze wsparciem od bliskich osób zaczęły pojawiać się "dobre rady". Wiecie, coś w stylu "Lepiej by wyglądało logo z minimalistyczną czcionką" albo "Mogłaś założyć inne buty do tej stylizacji". Znacie to? Takie "nie jest źle ALE MOIM ZDANIEM lepiej by było...". Miło mi, że ktoś chcę mi doradzić i coś poprawić, ale... nie, nie, nie. Rozumiem, że czasami zmiany są dobre i ta druga osoba może mieć racje, ale przekonałam się, że to 10% przypadków. Takie rady bardziej dołują niż motywują, bo ja nadal uważam, że ten minimalistyczny font nie byłby lepszy, ale jakoś tak może jednak zmienię, no nie wiem... 

Będąc blogerem nie można odciąć się od krytyki i ocen, ale można zacząć je filtrować. Nie można pozwolić na utratę swojej autentyczności. Robiąc trochę to co się uważa za słuszne, a trochę to co inni nam radzą, zagubimy się w tym mish mashu. Trzeba być wdzięcznym za porady, ale nie koniecznie ze wszystkich korzystać. 



Zobacz także:

11 komentarze

  1. Dokładnie wiekszość lubi się wtrącać. Mnie to strzassznie irytuje :)
    Świetnie wyglądasz ;)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love this look!

    notforordinary.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Masz rację, z jednej strony rady są dobre, ale z drugiej- słuchając się wszystkich rad innych osob, zgubimy siebie :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje wpisy oraz ogląda zdjęcia :) życzę samych sukcesów i zapraszam do siebie http://yesgues.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, mega podoba mi się torebka :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Też zakładałam blogi jak byłam małą dziewczynką :)
    Mało moich znajomych wie o moim teraźniejszym blogu, tego się trzymam :)
    Świetne zdjęcia! Uwielbiam taki klimat.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Myślę, że powinniśmy się kierować własną intuicją, to my powinniśmy zdecydować jaki nasz blog powinien tak naprawdę być. Możemy posłuchać rad innych osób ale wcale nie musimy realizować ich pomysłów :)
    veenii.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem blog powinien przedstawiać oryginalność i pomysłowość założyciela a rad warto wysłuchać i przemyśleć może któraś się przyda ;)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kiedy kolejny post? :)

    ReplyDelete
  10. Myślę, że po to zakładamy blogi, żeby móc głosić gdzieś swoje poglądy, gusta i przekonania. A racja jest jak dupa- każdy ma swoją ;) I warto się tylko tą swoją kierować, bo im bardziej ulegamy tym bardziej ją tracimy. A wyglądasz bardzo ładnie, i jesteś jedną z niewielu osób na których podobają mi się typowe równiutko okrągłe lennonki ;)
    http://iga-be.blogspot.com/

    ReplyDelete

Insta