DIY || SCARF CHOKER

Ostatnio świat mody oszalał na punkcie cienkich szalików i apaszek. Oczywiście każdy znalazł swój sposób na noszenie ich. Niektórzy przerz...


Ostatnio świat mody oszalał na punkcie cienkich szalików i apaszek. Oczywiście każdy znalazł swój sposób na noszenie ich. Niektórzy przerzucają je przez szyję, a niektórzy (np. Gigi Hadid) używają ich jako chokery. Ta opcja podoba mi sie najbardziej, więc dziś pokażę wam jak w bardzo prosty sposób zrobić taki scarf choker.

Odkąd odkryłam, że "zapiączkę" od stanika można używać na wiele ciekawych sposobów, często wykorzystuję ją w DIY. Tym razem też tak będzie. Oprócz tego potrzebna nam czarna bluzka z długim rękawem, nożyczki, nić i igła. Najlepiej też znać obwód swojej szyi.

  • Odmierzamy odpowiednią długość rękawa, tak aby był trochę większy niż obwód szyi i ucinamy.
  • Podwijamy końce i zszywamy tak jak to jest pokazane poniżej.
    (Zwykle rękawy bluzek zwężają się w kierunku dłoni, jednak to nie powinno nam przeszkadzać, bo i tak nie będzie to widoczne po założeniu chokera.)
  • Z zapiączek od stanika wyciągamy haftki.
  • Do zaszytych końców materiału przyszywamy metalowe części.


  • Gotowe!


Poniżej znajdziecie kilka propozycji, z czym nosić taki scarf choker.


Zobacz także:

10 komentarze

  1. Pierwsza
    Pozdrawiam Magdalenę xD

    ReplyDelete
  2. Pierwsza
    Pozdrawiam Magdalenę

    ReplyDelete
  3. Pierwsza
    pozdrawiam Magdalenę

    ReplyDelete
  4. mi się osobiście nie podoba

    ReplyDelete
  5. Ciekawy i łatwy w wykonaniu pomysł xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny pomysł :) Ja niestety nie mogę się przekonać do chockerów, bo wydaje mi się że się w nich duszę :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz, skomentujesz, poklikasz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny post
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysl ale mnie dusza takie rzeczy pod szyja

    ReplyDelete
  9. Wygląda super! Na pewno taki sposób noszenia szalika spotkał się już z wielu fanom mody! :) Jak dla mnie to mało praktyczne, ja muszę mieć opatuloną całą szyję, inaczej nie widzę sensu noszenia nic pod brodą :D Niemniej jednak poradnik super i niejeden bloger z niego skorzysta :D

    ReplyDelete

Insta