Vintersaga










czapka - Boop / Urban City
szalik - DIY
płaszcz - *klik*
jeansy - *klik*
zegarek - *klik*


Jutro wracam do szpitala. Super. Dobre jest to, że tym razem mogę się do tego przygotować. Dziś czeka mnie pakowanie i zamykanie spraw, których nie będę mogła tam dokończyć. Możecie się spodziewać kolejnych postów z serii "Mam pytanie". Muszę przyznać, że odkąd wymyśliłam tę serię, nie mam problemu z pustką na blogu podczas moich hospitalizacji.
Dzisiejsza stylizacja jest całkowicie streetstylowa. Nietypowa jak dla mnie. Już pewnie zauważyliście, że każdy mój outfit jest zupełnie inny od poprzedniego. Zwykle nie mają żadnego wspólnego mianownika. Inspiruje mnie mnóstwo rzeczy, więc trudno dostosować mi się do jednego stylu i jego się trzymać. Być może to złe, ale to w co jestem ubrana często sprawia że czuję się inaczej. Czasami wystarczy że włożę ładną bluzkę i już jakoś tak pewniej się czuję. Człowiek powinien znać swoją wartość, być pewnym siebie niezależnie od stroju który nosi. Ja dużą wagę przywiązuję do ubrania, lubię się bawić modą i to dobrze, ale być może to sprawia że żyję tak, jak jestem ubrana.

Rozdanie blogowe wygrywa Julia W. Cały przebieg losowania mogliście zobaczyć na snapie (weroo.a) i nadal możecie zobaczyć na facebooku (Mermaido).

Zobacz także:

14 komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ostatnio 'lubuję' czerwone akcenty w stylizacjach. :) Dobra propozycja. :)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  3. Nie warto się przejmować że każda naszą stylizacja jest inna. Najważniejsze byśmy czuły się w nich dobrze.
    Twoja stylizacja jest oryginalna i bardzo ciekawa. Zegarek jest przepiekny ciekawe połączenie całości !*Bykocur*

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja,oryginalna.Cięzko jest stworzyć fajna,ciekawa stylizacje z takimi spodniami,a tobie wszyszlo świetnie ;)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ta stylizacja jest genialna!
    Ślicznie w niej wyglądasz ;)
    pozdrawiam,
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Idealnie po prostu wszystko super wygląda *.* pozdrawiam :*
    zapraszam do komentowania u mnie lidkakurek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Spodnie genialne i wyglądają jeszcze lepiej niż na stronie :D też chę kupić spodnie z Shein ale nie wiem jak z rozmiarem - zamawiałaś swój?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamawiałam je dość dawno temu, ale z tego co pamiętam, to na Romwe i Shein wymiary zgadzają się z tymi na stronie. :)

      Delete
  8. Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bardzo w moim stylu. Najbardziej urzekły mnie jeansy i zegarek bo jestem uzależniona od zegarków ;)
    zapraszam do mnie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz niesamowicie ! Po prostu wow !!! obserwuje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam nietuzinkowe połączenia!
    Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ! :)

    http://wski.blogspot.com/

    ReplyDelete

Insta