Książka pod tytułem

Hej :) Dzisiaj mam dla was krótką recenzje "Książki pod tytułem" której autorem jest Ro...
















Hej :)
Dzisiaj mam dla was krótką recenzje "Książki pod tytułem" której autorem jest Robert Trojanowski.
Wygrałam tę książkę w konkursie zorganizowanym na oficjalnym fanpage'u książki (nie mam jak zastąpić słowa książka bo książka nosi tytuł "Książka pod tytułem" haha).
Z tego co wiem to mają być organizowane jeszcze inne konkursy więc zapraszam was *tutaj*.
Mogę "Książkę pod tytułem" porównać ze "Zniszcz ten dziennik" bo obie książki mam. Myślałam że pierwsza z wymienionych będzie słabą podróbką drugiej, pisaną na siłę. Pomyliłam się. Okazało się że w Dzienniku było dużo megakreatywnych zadań a w Książce jest więcej śmiesznych (co bardzo mi się podoba). Czytając niektóre zadania z Książki autentycznie się uśmiałam. Mam nadzieję że gdy przyjdę do wychowawczyni z usprawiedliwieniem pisanym przez autora książki, jej reakcja będzie pozytywna.
Jeszcze nie zdążyłam zrobić żadnego zadania z Książki bo dziś rano ją dostałam, a po za tym chcę najpierw zniszczyć Dziennik.
Książka nie jest droga bo możecie ją kupić już za 14 zł czyli o połowę mniej niż Dziennik. Obie książki mi się podobają i wbrew pozorom bardzo różnią się od siebie.
Moją dokładniejszą recenzję "Książki pod tytułem" możecie zobaczyć w tym filmiku http://youtu.be/pzGS7dG5mXA . Łapkujcie jeśli wam się spodoba i subskrybujcie jeśli czekacie na więcej.
To tyle na dziś.
Paa :)

Zobacz także:

10 komentarze

  1. Łoo niezła ta książka! Chyba sobie kupię ;D
    http://drozdzoweczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja osobiście nie jestem przekonana do tego typu rzeczy. To coś w stylu "Zniszcz ten dziennik" - miało być kreatywną alternatywą dla osób nielubiących czytać oraz dowodem na to, że książka nie zawsze musi być nudna, a wyszło na to, że dziecko, które na swojej półce takowej nie ma jest zacofane i nie zna się na trendach oraz na wstępie jest wykluczane z kręgu koleżanek. Przynajmniej ja to tak odczuwam. Może się mylę, ale takie jest moje zdanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację jednak w moim "środowisku" na szczęście nie ma na to takiego szału. Dziennik to tylko dobra zabawa, a nie szpan :)

      Delete
  3. ta książka wydaje mi się być ciut lepsza, niż wcześniejszy popularny Dziennik ;)
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    ReplyDelete
  4. zaciekawiła mnie ta książka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajna książka, ciekawe zadania :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  6. Też mam tą książkę! Jest super :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wygląda bardzo fajnie, chociaż dla mnie to prawie kopia Zniszcz Ten Dziennik i To Nie Książka :) Ale pewnie kupię, bo lubię takie kreatywne rzeczy ;)

    ReplyDelete

Insta