DIY - dusik / choker

Hej!  Planowałam że dodam ten post jutro ale okazało się że mam już 2000 wejść! Z tej okazji tadaaam jest wcześniej! Muszę przyzn...



Hej! 
Planowałam że dodam ten post jutro ale okazało się że mam już 2000 wejść! Z tej okazji tadaaam jest wcześniej!
Muszę przyznać że świąteczna atmosfera jeszcze do mnie nie dotarła. To dziwne bo to ja zawsze entuzjastycznie ozdabiałam pierniczki już w listopadzie i dekorowałam pokój. Pomyślałam że jestem jedną z niewielu blogerek u  której jeszcze nie było postu o świętach. Nawet moja idolka Luana (le-happy.com)dodała wpis z CHRISTMAS w tytule. Po niej bym się nie spodziewała. :)
Nie chcę pisać postów o tym jakie bombki wybrałam na choinkę lub jak ozdobię pierniczki bo wydaje mi się to mało interesujące i  bez sensu. Wpadłam więc na pomysł postu Do It Yourself czyli DIY. (Nie zdziwcie się że będzie nam potrzebne ramiączko od stanika! ) Pokaże wam jak zrobić popularne ostatnio dusiki (chokery) które możecie podarować siostrze, przyjaciółce lub komuś innemu na prezent. To dobre rozwiązanie jeśli prezent ma być symboliczny lub po prostu skończyły nam się fundusze na prezenty. :)
 Chociaż świąt jeszcze "nie czuję" to zapisałam się do zielonej akcji (zielona bo GREEN day) wymiany prezentami z innymi ¡idiots! ✘.✘ (idiots to fani Green Day - pochodzi to od albumu i piosenki American Idiot) . Wylosowałam fajną dziewczynę, ale z doborem prezentu miałam problem bo ma mnóstwo rzeczy z logiem zespołu... Stwierdziłam że zamówię kilka naszywek z GD i piórnik z Guns 'n' Roses bo nie miałam pomysłu co kupić. Planuję jedną naszywkę sobie zatrzymać :) . 

Przejdźmy do DIY. 

      Zaczynamy!

Potrzebne będą :

  • ramiączko od stanika
  • igła
  • nitka
  • linijka
  • nożyczki
  • mała zawieszka (taka jak do wisiorka czy bransoletki)
  • kombinerki ( lub coś podobnego do mocowania )


 
Pierwsze co musimy zrobić to zmniejszyć regulacje ramiączka do minimum. Tak jak widzimy na zdjęciu.

Następnie przykładamy ramiączko do szyi i mierzymy jakiej długości musi być aby nas nie ściskała (jeśli robimy to dla kogoś musimy „na oko” odmierzyć długość). Mierzymy od tego końca ramiączka przy którym jest tylko to metalowe coś {tak bardzo profesjonalnie nazwałam} . :) 
 
 
Gdy już odmierzymy, dodajemy około 1,5 cm (aby zrobić takie zapięcie ramiączka jak w staniku).
 
 
Musi zostać „szpara” o którą będziemy zahaczać zapięcie.
 
 
Teraz szyjemy tak jak na zdjęciu. 
 
 
 Następnie robimy dziurkę w dowolnym miejscu ramiączka na której zawiesimy przywieszkę. Ja robię na środku.
Zahaczamy przywieszkę i kombinerkami lub palcami zaciskamy drucik.
 
Ucinamy część ramiączka która została po zeszyciu.
 
Gotowe ! 

Tak wygląda na szyi.
_____________________
To jest mój pierwszy post DIY więc proszę o wyrozumiałość. Wiem że niektóre polecenia mogą być nie zrozumiałe a zdjęcia złej jakości. Każdy następny post będzie lepszy a DIY bardziej przydatne. :)
____________________

Jeśli podoba wam się taki dusik ale z jakiegoś powodu go nie zrobicie go sami, możecie takie u mnie zamówić. Z zawieszkami i bez. :) Piszcie na facebooku, asku itp. Wszystkie linki macie na pasku pod nagłówkiem. :)
 

Zobacz także:

14 komentarze

  1. Great <3 Zrób mi takie <3! Dostarczysz mi w szkole ;*

    ReplyDelete
  2. Nie wpadła bym na to! Szukałam podobnych dusików, ale jak na kawałek wstążki są zdecydowanie za drogie. To DIY przyda mi się bardzo! :D

    http://miacocolino.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I loove such DIY! It look like you bought it :) really well done!!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    I just followed you, would be delighted if you could return the favor!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie ci wyszło jak na pierwszy raz xd ;)))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. fajny pomysł, na pewno go kiedyś wypróbuję :D

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny pomysł. Powodzenia w dalszym blogowaniu. ;)

    ReplyDelete
  7. Niestety nie mój styl, ale wykonanie super! :)

    ReplyDelete
  8. gdybym nie zobaczyła zdj w kórych konkretnie pokazujesz co nalezy zrobic nie domysliłabym się że to ramiączko!
    http://brunettesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. O, mam kilka zbędnych zawieszek, do których nie mam odpowiedniego łańcuszka. Kilka zbędnych ramiączek też się znajdzie :D Czas to wypróbować :D

    ReplyDelete

Insta